ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצרו אתכם קשר

    איטום חלונות נגד רעש

    איטום חלון נגד רעש

    איטום רעש חלון

    כשמגיעים הביתה לאחר יום קשה בעבודה, הדבר הראשון שמבקשים זה שקט. החלל הפרטי הוא האזור המוגן והבטוח שלנו, וכאשר גם הוא הופך רועש מרגישים לא נינוחים. ישנן כל מני סיבות שבגינן יכול להיגרם רעש מבחוץ, החל משיפוצים קדחתניים שעורך השכן בביתו ועד לילדים שמשחקים בגינה שמתחת לבית. אם גם אתם סובלים מרעש שמגיע מחוץ לבית פנימה דרך החלונות, כדאי להשתמש באיטום חלונות נגד רעש.

    איטום חלונות נגד רעש – התקנה

    איטום חלונות נגד רעש נעשה בצורה שונה בכל בית, שכן לכל אחד יש סוג אחר של חלון. כך למשל אם מדובר בחלון כיס, חלון שנמצא בעיקר בשירותים ובמקלחות ונחתך בתוך הבטון, מלבד איטום המסגרת יהיה גם צורך באיטום הכיס שמחזיק את החלון. אם מדובר בחלון אלומיניום, יהיה צורך באיטום עם סילר או גומייה. מעבר לשמירה מפני רעשים, האיטום מסייע במניעת נזילות ורטיבות ופגיעות כתוצאה מתנאי מזג אוויר משתנים.

    איטום חלון לרעש

    ניתן לפנות הן לקבלן אלומיניום והן לקבלן איטום. הכול שאלה של האם קיימת אחריות. אם אתם נמצאים עדיין בתקופה שבה חלה אחריות על החלון, תוכלו לפנות לחברה \ איש המקצוע אשר ביצע את העבודה הראשונית אצלכם. במידה ואין לכם אחריות כלל על החלון, או לחלופין התוקף פג, צריך לפנות לקבלן איטום חלונות, אשר מורח חומר איטום באזורי הקיר, החלון, המשקוף והמסילות. החומר נותר עמיד לפרק זמן של 5-7 שנים.

    חלון איטום רעש

    כיום השוק מוצף בקבלנים שמשתמשים לטובת עבודתם בחומרים זולים ולא איכותיים, וכחלק מזה גם איכות עבודתם נחשבת נמוכה. יש כל מני טעויות נפוצות בקרב קבלנים חובבנים: התקנה לא נכונה של החלון הגורמת לדליפת מים, שגיאה בפתיחה או בהחלקה של חלון הזזה, שימוש בחומרים לא מתאימים בסוג החלון לטובת האיטום שלו ועוד. אסור להתפשר על בחירת קבלן איטום, והדרך לאמוד את הצלחתו היא באמצעות הניסיון והידע שיש לו בתחום. אתם יכולים לשאול אותו כל שאלה שקשורה בתחום ולוודא שהוא אכן יודע לתת מענה הולם. חברת מוקד האיטום היא חברת איטום המתמחה מזה 25 שנה בעבודות איטום שונות. פנו אליה עוד היום.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצרו אתכם קשר




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות