ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצרו אתכם קשר

    מי משלם על שיפוץ חיצוני לבניין כולל איטום?

    שיפוץ חיצוני למבנים נדרש גם מסיבות ביטחוניות וגם מסיבות אסתטיות. סדקים, חורים וברזלים שמבצבצים החוצה מתוך מבנה מתפורר מעוררים חשש למבנה מסוכן. שיקום מבנים חיצוני ימנע קבלת צו מבנה מסוכן מהרשות המקומית ובו זמנית גם יעלה את הערך של הדירות. דירות בבניינים מטופחים ומתוחזקים נמכרות ומושכרות במחירים גבוהים ממחירי השוק. הסוד לבניין משופץ ומטופח הוא תחזוקה שוטפת עם דגש על איטום ובידוד. נזקי רטיבות הם גורם מוביל להיווצרות של סדקים ופגיעה בתשתיות. אם תקפידו לבצע בדיקות איטום תקופתיות ומילוי סדקים, תצליחו למנוע נזק חמור למבנה.

    איך מתחילים לשקם מבנה?

    הנעת תהליך שיפוץ מבנים חיצוני מתחילה בכינוס של כל הדיירים ובעלי הדירות. יש להציג בפני בעלי הדירות נתונים אודות מצב הבניין, להסביר את הצורך בשיפוץ, לפרט את אפשרויות הפעולה ולחשב את העלויות. במצב אידאלי כל בעלי הדירות מסכימים להתחיל בשיפוץ בהקדם האפשרי. שיפוץ מבנים חיצוני דורש גיוס אנשי מקצוע וכמה שבועות עד כמה חודשים של עבודה. במקרים בהם לא כל בעלי הדירות מסכימים לתהליך יש צורך במלאכת שכנוע. רוב של 66% מבעלי הדירות בבניין נחוץ לקידום פרויקט השיפוץ והשיקום. האחריות למימון עלויות השיפוץ ושיקום המבנה חלה על כל בעלי הדירות בבניין. גם אלו שמתנגדים לתהליך נדרשים לשלם את חלקם במידה ויש רוב של 66% בעד השיפוץ.

    איך עושים איטום מעטפת לבניי?

    המעטפת של הבניין מוגדרת כרכוש משותף של כל בעלי הדירות ובהתאם האחריות לתקן את הליקויים חלה עליהם. שיקום מבנים חיצוני מנוהל על ידי ועד הבית וממומן על ידי בעלי הדירות. את איטום המעטפת החיצונית מבצעת חברת איטום מנוסה באמצעות הזרקת חומרים ואיטום סדקים וחורים בטכניקות של איטום חיובי ואיטום שלילי. האחריות למימון איטום של גג בניין נקבעת בהתאם להגדרת הבעלות של שטח הגג. קיימים מבנים בהם הגג רשום כשטח פרטי של אחת הדירות ולא כרכוש משותף לכלל.

    איך בוחרים אנשי מקצוע לשיקום ושיפוץ מבנה?

    בחירה מדויקת במיטב אנשי המקצוע עם דגש על ניסיון בשיקום מבנים חיצוניים הכרחית. חשוב לבחון אנשי מקצוע על פי הכשרה, וותק, רישיונות, המלצות, זמינות. כך למשל, בתחום האיטום נבחר חברת איטום עם תעודת אוטם מורשה, ניסיון רב, ליווי צמוד של מהנדס בניין. חברת איטומים מתמחה באיטום ובידוד של מבנים, צוות מקצועי ומנוסה מבטיח מענה מדויק לכל בקשה, תמורה מלאה בעד כספכם ופתרון מדויק לבעיה. בכל עבודות האיטום חברת איטומים משתמשת בחומרים איכותיים עם תו תקן מטעם מכון התקנים. בדיקות קפדניות מתבצעות לבחינת איכות העבודה והבטחת שביעות הרצון שלכם, חייגו עכשיו להתייעצות עם מומחה איטום.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצרו אתכם קשר




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות