ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצרו אתכם קשר

    מדוע כה חשוב לבצע פירוק גגות אסבסט?

    בעלי בתים רבים בישראל עשויים עדיין לגלות כי הגגות שלהם מכילים שאריות של אסבסט. בעבר היה נהוג לכסות מבנים בלוחות אסבסט בשל העלות הנמוכה של החומר, היעילות הגבוהה כחיפוי (לאסבסט עמידות חזקה בפני נזקי מזג האוויר, הוא מבודד, קל משקל, והציבור לא היה מודע לבעיות הבריאותיות שהוא יכול לגרום). כעת, לאחר שהעניין של נזקי האסבסט ידוע לכול, והמדינה מסרה הנחיות ברורות לגבי פירוק גגות אסבסט, יש החליף גגות אלו באופן יסודי ונרחב. בין אם אתם זקוקים לפינוי אסבסט מגגות של מבני חקלאות או בבתים הפרטיים שלכם, חברת 'גגות ובנייה קלה' בעלי כל הידע והניסיון הדרוש כדי לעשות זאת באופן מקצועי ובטיחותי.

    חיפוי אסבסט- חומר מסוכן ביותר

    הימצאות מתמשכת של גגות אסבסט מהווה איום חמור על האוכלוסייה הכללית. לפני כ-20 שנה קבעה ממשלת ישראל פרוטוקול לפינוי אסבסט. מאז, כל מבני הציבור בארץ מחויבים בתהליך פירוק גגות אסבסט ופינוי החומר המסוכן. מאחר ומבנים אשר לא פעלו להחלפת האסבסט צפויים לקנס גבוה, בימים אלה לא תמצאו אסבסט ברוב מבני הציבור בארץ.

    מאחר שאין הודעת ענישה על אי פינוי אסבסט במגזר הפרטי, תהליך הפינוי איטי יותר. פירוק גגות אסבסט באחריות בעל הנכס במקרים של גגות פרטיים. החוק קובע כי יש לעשות זאת על מנת לקבל היתר לבנייה, שיפוץ או הרחבה.

    פירוק גגות אסבסט- שמרו על הבריאות של כולם

    אם אתם רוצים להישאר בבניין שלכם מבלי לדאוג לסכנה על בריאותכם או בריאותם של אחרים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשכור קבלן מורשה כדי להסיר את האסבסט במהירות ובמחיר סביר. עובדים מיומנים שלמדו את תהליך העבודה יוכלו לבצע את משימתם לפי הצורך תוך הקפדה על כל פרוטוקולי הבטיחות. בכל הנוגע לפינוי אסבסט, אף אחד לא עושה זאת טוב יותר מהמומחים של חברת 'גגות ובנייה קלה'. אז אל תהססו להתקשר עכשיו למשרדי החברה להזמנת שירותי פירוק גגות אסבסט. עם חברת 'גגות ובנייה קלה' תקבלו שירות מקצועי, בטיחותי ואמין על ידי קבלן מורשה בתחום. הפינוי יתבצע על פי חוק, ואתם תוכלו לנשום לרווחה!

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצרו אתכם קשר




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות